Friday, December 9, 2011

penat.letih.

aku baru sampai ofis pukol1109am. cool? smlm siapkan main claim sbb hrni nak submit kat klien. so terpaksa btungkus lumus siapkan jugak, kalau x nnti TRC miskin tade duet nak byr duet gaji aku :D

aku balek mlm td pkul11pm. mmg stress giler smlm smpai aku drive dari damansara nak balek rumah dgn linangan air mata :'( byk sgt ada kat kepala otak, assignment xsiap lg, ada test lg. yaAllah. pastu teringat kat faiz msti xmkn lg sbb nak tggu aku balek and dinner samasama. mmg sebaklah weh. aku ni sayu sket bab2 mcmni :')

so sampai2 rumah, aku xlarat nak dial number faiz, so aku decided nak tggu je dye dpn gate. rupenya aku ttido! faiz ketuk cermin kete, pastuh aku bgn mngejut bukak pntu kete, faiz hug aku, pastuh bisik kat telinga aku 'kesian bebe i, tape i carik duet bykbyk nti you benti keje duk rumah ya sayang. .' **mmg aku nangis teresak2 la kan bile faiz ckp mcmtu :'(**

pegi makan then borakborak kosong je. aku lebih byk diam masa makan sbb smemangnya aku penat giler, tapi aku ketepikan perasaan itu semata2 nak entertain faiz :') aku tawu dye masih perlukan aku utk setiap saat walau aku sibuk mcmana skalipon.

yaAllah, cepatlah weekend. . xsabar nak pegi hols dgn faiz! i think sometimes we really need quality moment in our hectic life! serious!

gtg, tonne works still queing -_- daa.

No comments:

Post a Comment