Wednesday, February 1, 2012

let's holidayyyyy.

Hoyeah. Alhamdulillah mood semakin baik :') Kerja pon rasa best & masalah emosi semakin berkurang. Aku berterima kasih padaNya kerana aku yakin Dia Maha Mendengar :') Syukur. *sobsob*

So, esok aku nak pegi Langkawi dgn Faiz! 4hari, 3malam kat sana. Yeayyyyyyy. Sumpah xsabar. Macam2 ada dalam list aku neh. Hakhak. (Sabar ye cik dapur, saya akan penuhkan awak dengan barang2 yg best2! Suka x suka x? :p)

Aku nak carik dinnerware set yg cute2 & rare (woarghhhh), dishes set, kuali kuala belanga :p, steamer, perfumes, coklat coklit, eh macam2 lah lagiiiiiii! tapi bergantung kepada budget lerrrr! hakhak. Xsabarrrrrr!!!! :D

Semalam aku dah buat laundry, dah siap jemur suma. So, balek kerja malam nih boleh lah start packing :) Nak kena pack betul2 sbb aku amek 60kg luggage (2 person). Kena squeeze betul2. Haih. Mama awal2 lagi dah demand mintak Correlle lah bagai. Amboi! :p Bestnyaaaaa!!!! Flight esok pukul 1050am. Naek firefly kat Skypark, Subang Airport.

Serius aku excited sgt nak pegi hols, sbb aku rasa hectic life aku dengan faiz skrg nih buat kitorang jadik emo, jadik stress, pressure, nak bertekak je memanjang. Faiz pulak asek busy kejar dateline, kadang2 smpai 2mlm xtido :( Sedih! *sobsob* So, bila pegi hols, away from KL, atleast boleh spend quality moment dgn faiz :') Hikhik. Semoga Allah sentiasa memelihara kami & permudahkan segala urusan kami, Amin :)

Sebenarnya aku teringat kat someone. Dia ada kirim barang from langkawi kat aku, tapi xsempat nak borak pjg psl ni, relationship kami diuji )': Aku menyimpan seribu perasaan, nak call, nak msg, tapi biarlah dulu. Aku pon tatau kenapa dgn aku kali ni. Hanya Allah yang lebih mengetahui )': Apa-apapun, aku sentiasa berdoa yang baik2 untuk kite. Semoga Allah membuka hati dan melembutkan hati kite, insyaAllah :')

Oklah, kena sambung buat kerja. Esok dah start cuti sampai 6hb. Yeaaaaayyyy! See you in the next entry hokay :D Daa.





2 comments: