Sunday, February 9, 2014

Sampai bila. . ?

Ini apabila mata tak boleh tido dek kerana terlebih pengambilan caffeine pada hari ini. Jadi mari kita meluah perasaan. Hihihi. So topik harini? SAMPAI BILA. . .

Kenapa sampai bila? Yes, sbb aku selalu pikir tentang kehidupan aku sekarang. Dan sentiasa terpikir ttg hari kiamat & selalu takut bila tiba hari jumaat.

Sampai bila aku nak mcmni? Iman masih goyah. Sampai bila aku nak terus tidak menutup aurat dengan sempurna? Hmm. Sampai bila aku nak sentiasa melukakan hati faiz? Sampai bila aku nak terus jadi gemuk? Sampai bila aku nak makan gaji? Sampai bila aku malas nak ngaji quran? Sampai bila aku ni selalu nak berboros je?

Sampai bila ye aku nak terus dgn kehidupan yg mcmni? Leka dengan duniawi. Bila tersedar, aku rasa insaf & berubah. Tapi, sekejap. Sekejap okay! Lepastu buat balek. Terus leka, leka & leka :(

Hmm. Sebenarnya aku pon taktahu sampai bila. Please Ya Allah, tetapkan iman aku, istiqamahkan aku. Jadikan aku hambaMu yg taat, isteri yang solehah. Amin Ya Rabb. .

Haaa, mulalah nak nangesss niiiii. Haduiiii :'( Okok, gunite, as salam!

No comments:

Post a Comment