Monday, January 30, 2012

clinique vs klinik.

Semalam aku kuar dating dgn faiz. Best! ;) Nak pergi buat facial, tapi fully booked. So aku pergi repair jam faiz kat Pertama then aku melangok dalam Sogo. Hikhik. Xramai orang lgsg and aku rasa surprised gila! Aku mmg plan nak kuar smlm, carik baju sbb dah lama xbeli baju baru. (well, sape yg ada fb aku mesti tau kenapa aku dah lama xshopping baju & suar kan kan? jengjeng :p)




Oh, suma brand pon sale kauuu! Macam biasa lah, Sogo kan hari2 sale :p Aku beli jeans satu, cardigan, shirts & few blouses. Satisfied gila! ;) Faiz pulak beli shirts je sbb dye dah berlambak kemeja & ada yg xpkai pon lagi. Haih.



(Eleh, rasa hensem lettewww :p)



Taraa~~~~ Faiz offer nak belanja skin product sbb dye rasa muka aku mcm dah teruk sket since aku kerja kat site & mmg dah lama xpkai product apa2 (malas) & dah lama jugak xpergi buat facial. Mula2 aku mcm tanak, membazirlah katanya, konon malu2 kucing, haktuihh. Last2 pergi Clinique booth :p Consultant dye best & friendly sgt! Dye examine skin aku & suggest aku pkai few products lah yg suit skin aku. So, dye pick few bottles & total up = RM568.00 ohemjayyyyy! aku nmpak faiz telan air liuqqqqq :p :p :p hahahahahahahaha! (hamek kauuu!) Luckily, ada one product tu yg aku cut down sbb aku rasa kurang necessary kot. So, dapatlah murah sket. Hoyeahhh.





(Tekunnyerrrr akuuu. Poyo lettewww :p)




(Muka orang kena 'pow' Kesianyerrrr. Ololololo :p)




Yeaaayyyyyy! Thank you sayang! :*



*aku mmg mengesyorkan produk ni kepada wanita2 yg bermasalah kulit muka. serius produk nih best & insyaAllah berkesan. it's proven! baca kat internet hokayyy kalau nak tahu ;) aku suka sbb xde chemical! so natural :) pegi lah ke booth2 Clinique yg bdekatan utk mendapatkan khidmat nasihat :) eceh, promote siot! :p*






1 comment:

  1. Dear sory skunk bru nak comment coz bru bace. Hehhehehehhe. Nak tyne best x produk clinique. Ngat nak pakai gak

    ReplyDelete