Saturday, December 11, 2010

oh TV!

hye! hrni spatutnya kena pegi kerja, tapi after kes kena rompak smlm kat ofis aku, takuttttt siot na jejak ofis hrni )': masih fobia! esok harap2 la da heal balek perasaan ni. tonne of works lah! gggrrrr!

so, smalam after lodge police report balek2 ofis je encik tunang dah tggu . . sorry syg buat u tggu lama ): then, encik tunang ajak pg selayang mall. na carik apa tah. . hee~

so da jalan2 tu. singgah la kat seng heng (electronic shop) seperti biasa laa, usha2 tv, washing machine,etc. . (yelah, sblm kawen ni encik tunang na provide la benda2 tu suma utk rumah yg bakal kami ddiami bsama :) insyaAllah) pastu, nampak la satu tv ni yg tgah promotion! 42" Samsung. aku ni pulak yg jenis particular sket psl brg2 rumah. bbgai2 la soalan keluar! tnya psl specs la, warranty la, quality la! *hello?? benda beribu ribu beb! bukan senang2 je na beli!!!!)

after all, aku pun discuss lah dgn encik tunang, & dye pun kata tv tu okay & the price was so awesome! so, encik tunang pun buat la keluar duet wlpn agak tketar2 na byr! :p thanx sayangggggg! hahahahahahahaha!

yeayyeay! da ada tv baru yg sgtttt besttttttttttttttt!!!!!!!!!!! tp, jgn risau ye si tv lama. kau tetap pujaan hati aku :) atleast ko dah ada kawan. ko lagi special, sb ko duk dlm bilik gn aku, yg baru duk kat hall je :) *btw,thanx mama sb bg tv tuhhh kat i masa i baru pindah rumah dulu :p*

gtg lahhh! na pg TGIF dgn encik tunang. sb na tempah cake & prepare surprise anniversary party for feiyah & abg zey :) congrats to both u!!! <3>



"bila na berumah tangga ni, aku terasa smkin matang :) sb na buat kuar duet kena pk pjg, rasa susah na beli brg2 rumah sewenang2nya. na kena kumpul duet, share2 pendapat gn encik tunang. .survey2. papepun, bkongsi dgn pasangan adalah jalan tbaik dalam phubungan. ya Allah, berikanlah kami kekuatan untuk meneruskan pjalanan hidup kami. . semoga kami diberkati olehMu di dunia dan di akhirat. Amin. ."


.misya.

No comments:

Post a Comment