Sunday, May 22, 2011

dah rindu.

as salam & selamat pagi :)

skema kan? fine! :D weekend2 neh mmg best gila bila dapat baring kat sofa, lappy on laps sambil fbooking, blogging & tgok tv. nak2 lagi baru lepas lunch yg sememangnya mata stim tggu zzzzzz :D haha.

sebenarnya aku nih rasa sedey sketsket sebab mama, papa & alla dah balek kuantan after 3 days bkampung kat teratak aku nih :( so macam2 lah rasa yg datang bila tiba2 sunyi dari keriuhan suara masing2. teringat pulak malam tadi sebelum tido, sayang maen gitar, aku dgn papa nyanyi lagu Kau Ilhamku, Manbai. . okay fine, rasa nak nanges pulak -_- lepas papa masuk tido, sayang masih memetik gitar, lagu The Only Exception, Paramore pulak :p so harus aku lah penyanyi favourite dye ;) ngaaa :D

dorang lately neh slalu je dtg kl. slalunya sbb papa ada meeting and mama pulak suka menyebok nak ikot. haha :D last night nak tgok Nur Kasih The Movie dengan mama and alla, tapi xsempat sbb aku sebok nak tgok AF ;p so, dorang balek tgok kat Kuantan lah occay ;) tehee~

btw, thanx for coming guys. mggu depan datang lagi okay. bawak sup kaki ayam. . hehe. see you :)



ouh, comelnyaaaaa :')

No comments:

Post a Comment