Tuesday, May 3, 2011

Ggggrrrr!

I don't bother you, idiot! Xmalu perasan sendiri, haih. Hello? Facebook and Blog is a place to express feeling! Don't you know about that? So, suka hati akulah nak cakap apa, Blog aku :) Btw, sape yang makan cili dye terasa pedas,kan? :) Xsuka, menyampah dgn aku, tapi sebok nak baca blog aku, pastuh perasan sendiri! Ada sorang kakak nih cakap 'Dye sayang sya lagi la tuh kot. .' Haha! Xde maknanya! Zzzzzzzz. . Facebook kau pun aku dah xpenah bukak since aku dah rasa xsuka dengan kau, inikan lagi blog kau. Euw. . Buat malu jek sampai orang laen cakap kau gila meroyan, dah rasa tersisih tatau nak buat apa, pegi embursh sana sini macam bagus! -_- Umur dah tua, tapi perangai budak2, yucks! This 'Stupid' word suit you :) Take It and Please Go To Hell! Thank you.

No comments:

Post a Comment